En başından şunu belirteyim internet aleminde patron Google'dır. Dolayısıyla yapacağımız işin patronun hoşuna gitmesi gerekir öyle değil mi? O zaman başlayalım.
ilan ver de başlık nasıl etkili olur? Başlığınıza şok, acil, bakmadan geçmeyin gibi kelimeler yazmanız anlamsız zira bunlar google da aranan kelimeler değil. Örneğin siz bir müşteri olsanız ve bir nakliye hizmeti arasanız google da ne yazarsınız? Ben olsam "evden eve nakliyat", bilemedin istanbul evden eve nakliyat yazarım, hadi yine bilemedin ucuz nakliyat yazarım. Acil nakliyat yazmam yani. O halde ilan ver derken başlığımız bunlardan biri olmalı veya en azından onlardan birini içermeli ki müşteri bizi bulsun.
ilan ver de açıklama nasıl etkili olur?
Açıklama kısmı da başlıkla benzer prensiplere sahip, veridiğiniz hizmeti detaylı açıklamak gerekiyor. Müşteri olsanız Google da nasıl ararsınız diye düşünmek gerekiyor. Bulunan cevaplar da açıklama kısmına 3-5 defa yazmak cümle içinde kullanmak gerekiyor. ilan ver bu kadar kolay bir şey
ilan ver derken resim de etkiyi çok artırıyor. ilan ver konusunda yapılan araştırmalar resmin ilgiyi 10 kat artırdığını gösteriyor. Siz de resim ekleyerek daha etkili bir ilan verebilirsiniz
ilan ver etkili olmak için bir de makul bir ücret yazmak gerekiyor. Atıyorum ilan ver yapacaksınız ancak 0 tl yazıyorsunuz veya irtibata geç diyerek müşteriyi kendinizden uzaklaştırırsınız.
ilan ver de telefon numarası ve email? Size ulaşılabilir bir telefon numarası işinizi artırır. Ancak herkes telefonla iletişime geçmek istemeyebilir o halde bir ilan ver derken mail adresi ekleyin, işinizi garantiye alın.
Benzer konudaki ilan ver adlı makaleyi de okuyunuz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder